sobota, 22 listopada 2014

Witojta!


No cześć! 

Nie pisałam od 9 listopada! D: Co to się ze mną dzieje?! 
Więc muszę to nadrobić B|
Tak naprawdę nie miałam żadnego śmiesznego sucharu. ;-;
ALE JUŻ MAM XD

Dlaczego cement nie chodzi do pracy?
.
.
.
Bo go wylali!

Mnie to śmieszy. :33


A więc co tam u mnie? 
I tu załamka bo nic ciekawego się nie wydarzyło. ;-;
Byłam w galerii ( to dla mnie coś nowego - mieszkam na wsi!  Duże miasto, ilość sklepów to dla wieśniaka traumatyczna przeżycie! (。┰ω┰。)  ) i sobie coś kupiłam.



Dwa magazyny. 

Jakość nie powala w końcu ja byłam fotografem. Hełehszki ^-^
Żeby jednak nie było tak brzydko to dodałam takiego aniołka. Ogólnie chciałam kupić mangę, ale nie znalazłam. ;-; ( Znowu jak kupiłam to od razu rzuciło mi się w oczy stoisko - było za kasierką w empiku.  (;*△*;) )


W mojej budzie też źle nie jest. Mam dużo pał - z 11 pewnie, ale wybornie mi się żyje. Ostatnio nawet nauczycielka, która żywnie mnie nie trafi mało na mnie krzyczy. Taki sukces! 
Na dodatek mam nowego szwagra (moja siostra ma chłopaczka (^~^)  ) i teraz najlepsiejsze - za to że nie powiedziałam o tym mamie dostaje okupy! Wyzyskałam już 4 paczki chipsów ( wczoraj dostałam dwie ≖‿≖  ) i jedną czekoladę. Sądzę, że wyduszę na tym związku co najmniej dwa razy tyle.



Ostatnio rysowałam czyjąś OC (to taka własna postać, wiem, że końcówka skrótu to chyba character ) i paczcie:
To takiej laski rysunek jej:

a to mój ^^

Mój jest ładniejszy :3

 






To cześć! XDD


33 komentarze:

  1. Jejku ale Ty jesteś urocza! ♥
    Nu, znowu zachwycam się Twoim rysunkiem, faktycznie jest ładniejszy i to o wiele procent, ale ciii XD :3
    W ogóle u mnie w empiku też na początku nie mogłam znaleźć mang XD Były ukryte na półce pod gazetami, strasznie maaało widocznej ;n; Ah ten empik XD

    OdpowiedzUsuń
  2. A gruuu...kolejny dobry post .-. Co ja mam w depresję wpaść? xD
    Spodzienki są urocze :3 I ten rysunek jest ładniejszy od oryginału .o. (buhahahha magia talentu .3.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz z tym kucykiem u boku,serio,gdzie kupiłaś kunia ? XD
    Spodnie ukradłaś Batmanowi ? XD Nie no żartuje spodnie są super *-*
    Co do rysunku CUDNY 5.5 (pięciozłotówki zamiast łoczu xd)
    Masz zarąbisty blog jak już pisałam wcześniej ^^
    Heheszky ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło Boże *^* Dziękujem za tyle miłych słów!
      Dostałam od chrzestnego rok temu ( zapomniał ile mam lat. ;-;) XDD

      Usuń
  4. Dziękuję za komentarz :)
    Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Empik zwykle nie chwali się ilością mang :D W moim rodzinnym mieście znalazłam skitrane w półce (zamykanej) pod gazetami. Cwaniaki chowają i wykładają dużo później.. a magazynów dawno już nie czytałam (otaku zbierałam gdzieś od 2009 roku, ale pojedyncze numery znacznie wcześniej..).
    Fajne spodnie, do mnie dziś przyszły z Adventure Time i się jaram strasznie :DD
    Pięknej dziewczynie we wszystkim ładnie :S

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki fajne, aż wybiorę się na polowanie na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg przepiękny ten rysunek ;w; ach, jaka jesteś urocza XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, ta skromność XDD W sumie to i prawda, bo twój rysunek o wiele lepszy :) Spodni zazdroszczę - przypominają mi Batmana XD Tak wgl, to jak ty słodko wyglądasz w kucykach~

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahah, nie wiem dlaczego, ale też mnie śmieszy ten suchar xDD
    Fajne spodnie *-*
    I ten kucyk. ;33
    http://buldoger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać kto tu lepiej rysuje haha ;p. A jaki makijaż masz? Na zdjęciach nie można tego dokładnie zobaczyć ^^;. Fajnego kucyka masz! Ja też takiego chcę owo. A jakiej mangi szukałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaha suchar pierwsza klasa xdd tez chce takie spodenki ;) i slicznie ci w delikatnym makijazu ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post, fajne zdjęcia ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jesteś ^^ Ja brzydsza xD A spodnie szuper *u*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty ty masz fajne nowe spodnie xD
    A suchar naprawdę dobry
    Zdjęcia też w sumie spoko xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiego programu używasz do rysowania?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Piękne rysujesz! Też tak chcę ! ;w;

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rysujesz! Lubię do Ciebie zaglądać, zawsze się uśmieje przy sucharze xc
    Pozdrawiam ♥

    http://japanese-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki z Ciebie słodziak. <3 Rysunki równie słodkie co ich autorka. ;) Też przez całe życie mieszkałam na wsi, więc w pełni rozumiem Twój ból. >.<

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne spodnie! Rysunek zresztą też x) Powodzenia z dalszym rysowaniem! : 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś pozytywną osóbką!
    No, przyznam, twoje OC ładniejsze. ;3
    Fajne zdjęcia. c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się twój sposób pisania, jesteś taka szczera i w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog mi się bardzo podba ^-^ Tylko pisz ,pisz i pisz :D ! Mamy bardzo podobną nazwę bloga ^^ :D ,ja dopiero zaczełam ale zapraszam do mnie :) http://otaku-noo-sekaii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne spodenki :3 A co do rysunku, to Twój jest zdecydowanie ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  24. very cute post. I love the pants they are so cute :)
    lets follow eachother! if you want to follow me, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie same gazety ;D
    PS ; ślicznie ci w kucykach ;3
    http://only-kawaii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten numer Otaku ^^ xD lecz Kyaa! jakoś rzadko kupuję xD Również mieszkam na wsi i wiem że nieraz ten niedobór do takich sklepów jak empik czy matras jest bolesny xD No i innych też xD Jak również muszę cie pochwalić za rysunek bo wyszedł bosko *o* czekam na kolejna notke i nie mogłam odejść bez zaobserwowania ^^
    zapraszam^^: http://mrasne-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy nowe posty? ;c
    http://buldoger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń