niedziela, 9 listopada 2014

Witam, witam i o zdrowie pytam!



Suchar dnia? 
Jak nazywają się stopy w niebie?
.
.
.
RAJSTOPY!



Co tam u was w wielkim świecie? U mnie we wsi nic.. przez okno widzę mgłę i pogodę raczej do dupy. ;-; Niezbyt ciekawy widok, ale co zrobisz? Nic nie zrobisz! Zaczęła się jesień!
Ogólnie to tak spocz u mnie - ostatnio zrobiłam sobie koński 'kulig oponą'. Założyłam koniwatemu puszorek, a do niego podczepiłam oponę. Szedł do dupy! Jednak cieszyłam się, że w ogóle szedł ^^
Ogłoszenia Czakao'alne!
Mam w klasie dwójkę nowych - samczyka i samiczkę. Ona to Dominika (Misia) na początku była chamska i jej nie lubiłam, a raczej się jej bałam. ^^'' On zaś - Kamil, muszę przyznać, że jest bardzo mądrym, wysportowany, miły, chociaż jest w pół głuchy (a może po prostu mnie olewa? ╥﹏╥  ) i jest daltonistą. 
Jednak zobaczymy co będzie! ヽ(*・ω・)ノW tym kolesiu zakochało się z 5 dziewcząt z mojej polibudy. Szkoda, że mi tylko jego siostra powiedziała, że ma dziewczynę.. heheszki... 



Właśnie kończę oglądać serie.. Haikyuu! Zaczęłam ją dawno temu, niestety, problemy z komputerem zmusiły mnie do zaprzestania oglądania, ale na nowo mogę to robić. Jedno z moich najukochańszych serii - gości na nie miejsce w ścisłym TOP 10
(  (。♥‿♥。)   )


A teraz pora na... OPINIE GRY!
Nikt się nie spodziewał, a ja tym bardziej. 
PURIN  OHURO
Istota gry polega na biciu siostry dopóki ta nie wyjdzie z wanny. Z założenia jesteśmy jej bratem.
Dlaczego ona myje się w stroju kąpielowym? O>O 
Niby gra banał, ale.. jeszcze ani razu z nią nie wygrałam.
(  (╥_╥)  )


A właśnie!
Muszę wam się pochwalić obrazkami, które zdołałam narysować na komputerze, zaczynajmy! 
Wybierzcie ten, który was urzekł: 
*1
*2
*3

*4




Na koniec podziękuje tylko za tyle komentarzy i obserwatorów ( nie spodziewałam się  o(≧▽≦)o )
Na koniec życzem miłego dłuższego weekendu ( w środę dopiero do budy! (●´∀`●)  )
I jeszcze zdjęcie z moim fagasem :33

(  Z tyłu nie moja chałupka XD   )





33 komentarze:

  1. Ślicznieeee rysujesz :D 1 i 4!!! Naj-naj-naj :D Bardzo fajnie piszesz... w sensie... jakoś tak chce mi się to czytać, a przeważnie nic mi się nie chce czytać na blogach XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie rysujesz :3. Jedynka najlepsza! Mi akurat Haikyuu!! się nie podobało, nudziłam się jak mops... Y ^ Y. Ale za to czekam na 3 sezon Kuroko no Basuke ♥.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, zawsze dodajesz takie słodkie rozdzielniki tekstu. ♥ ~ Zabieram się za to Haikyuu! już od dłuższego czasu, ale inne serie anime pochłaniają mój czas. >w<
    Aw aw aw awuuuuuu! Jak Ty ślicznie rysujesz! Naprawdę, zazdroszczę. Ja jestem totalnym beztaleńciem, a bardzo bym chciała rysować, no cóż.. XD
    Słyszałam o tej grze, ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMY GY! *^*
      Tyle dobrych słów o mnie! Waaa~~
      O! A jaka seria jest twa najulubieńsza? :33
      Weź nie gadaj! Wstaw w którejś notcę swoją pracem! Skomciam! B|
      Ta gra nie jest już ciekawa D: Om gasz! Siedem razy grałam i za każdym razem mnie zlała! D:

      Usuń
    2. Polecam dokończyć Haikyuu, szczególnie mange. Jest genialne (przynajmniej dla mnie) * u *
      blog♥

      Usuń
  4. Ojeju, jaki masz słodki nagłówek! <3 Kawaiiaśny ten chibi!
    Rany, suchar z rana jak śmietana XD
    Co do tych nowych osób... zawsze mi trochę dziwinie jak ktoś nowy przychodzi do klasy. Jest tak.. niezręcznie. Nie wiem jak jest z tobą, więc wiesz. Za to Haikyuu!! JEST GENIALNE. Jacie, jedna z moich ulubionych mang, a anime zrobili tak uroczo. I te wszystkie postacie i pairingi i wgl jest WOW. Czytaj, bo potem się dzieje jeszcze więcej i wszystko jest takie boskie~~~ *tak bardzo kocha Haikyuu*
    Hmm.. najbardziej mi się spodobał pierwszy, ma ładnie pocieniowane włosy :)
    blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waaa~~
      Arigato! *U*
      No.. wszystko urocze! Szczególnie miny Hinaty! To jest bombastyczne!
      Jednak nie jestem yaoi'stką, więc nienawidzę paringów. ;-; Gdy widzę jak z mojego kochanego animca robią homosiów to tam smutno. ;-;
      Dziękujem za miłe słowa *U*

      Usuń
  5. Obserwuję! ♥
    Uwielbiam oglądać Anime. ;3
    Zapraszam na buldoger.blogspot.com xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie rysujesz ! *~* Pierwszy obrazek mnie bardzo urzekł :D Jednak ludzie mają zaiste talenty na tych blogach. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow cudownie rysujesz! Ja na komputerze nie potrafię nic stworzyć, zdecydowanie wolę tradycyjne metody :P

    Pozdrawiam, http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ci fajnie chłopacy to zawsze muszą być zajęci ;__;
    Jakie cudne ryski *Q* Ja bym nic nie umiała zrobić ;-;
    Najbardziej podoba mi się nr.1 ^^
    ,,Dlaczego ona myje się w stroju kąpielowym? O>O" i tu kłania się pytanie: A miałaby być naga? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza Shiro, jest cudowna!
    Masz wieelki talent ^-^
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie twoje rysunki mnie urzekły, nie umiem wybrać jednego *3*
    A o chłopakach nic nawet nie piszę, nie lubię ich towarzystwa .-.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haikyuu jest przecudowne, zanim wyszło anime czytałam trochę mangę, ale ogólnie dopiero po anime zaczęła się moja wielka miłość do tego tytułu, bohaterowie są świetni! <3
    Ślicznie rysujesz tak w ogóle!
    I bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz pięknego konika *_* Suchar ok XDD Mimo że masz mało postów (heheh jak ja ;3) to mogę powiedzieć jedno masz zawalistego bloga,wchodzę na niego codziennie <3 Ja swojego usuwam w styczniu założę znowu XD będę komentować u cb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu usuwasz? D: Nie bądź taka! Dziękuje za twe pocieszne słowa *^*
      Już usunęłaś!
      No weź! :<

      Usuń
  13. Ah... Jak cudownie rysujesz! Najbardziej podoba mi się nr. 1 :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Te obrazki są są....są świetne :D
    Mówił ci ktoś , ze masz świetnego konia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dzięki *^* Na żywo jest brzydszy XDD

      Usuń
  15. Pierwszy i drugi rysunek wygrały życie ;w; cudownie rysujesz, mam nadzieję, że moja sistra jak jeszcze potrenuje to będzie w tym równie dobra!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne obrazki!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten obrazek krówki! Otaczają mnie same osoby uzdolnione plastycznie, trzeba to w końcu jakoś wykorzystać. :D Dziękujemy za miłe komentarze na Kotach, miło jest mieć taki początek. Będziemy tu zaglądać częściej, świetnie piszesz. Okej, nie musisz już słodzić herbaty (o ile pijesz) przez tydzień. Pozdrawiamy! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waaa~~
      Nie słodziłabym jakbym słodziła jedną XD Ale słodzę pięć. ;-;

      Usuń
  18. Suchar.. tia :D
    ciekawe prace, koniecznie rozwijaj swój talent, bo warto iść w tym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie rysujesz! Ja np. nie umiem rysować, a tym bardziej na komputerze, więc podziwiam wszystkich ludzi z takim talentem! A co do "sucharu dnia" - właśnie wczoraj opowiadała mi go koleżanka ;P

    Jeśli mnie nie pamiętasz, to jestem z tego bloga o "kotach" :P
    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne :)
    Obserwujemy ?
    Mogę prosić o poklikanie w linki z poprzedniego postu będe bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. a do mnie do klasy nikt nie doszedł od czterech lat :< smuteczek.
    ta gra mnie zaciekawiła i jej porywająca fabuła :) kurczę, naprawdę fajnie wygląda :D
    najbardziej podoba mi się obrazek numer 1. <3 ale wszystkie są piękne :3
    też kiedyś miałam konia :) ale to było już dawno temu.
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 prześliczna *o* U mnie doszła jedna samiczka, a jeden samiec polazł w chuj XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog ! :)
    Może obs za obs ? Daj znać u mnie :))
    Zapraszam : http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię Haikyuu!
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam że tak puźno tu wracam :C Nie mogłam znaleźć linku do twojego bloga ! Ale znalazłam ♥♥♥
    Postanowiłam blogować ZNÓW XDDD tym razem inaczej :P zapraszam i zaobserwuje ciebie na innym koncie muszę znać linka :D
    iwbeg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń