poniedziałek, 3 listopada 2014

Kigurumi i te de

Konbawa!
(Poniedziałek, 2 listopada 2014 - raczej nic)


Najpierw chciałabym zacząć od mojego najulubieńszego sucharu, który mówię chyba każdemu, a więc.. zaczynam!
Co robi krowa w kuchni? 
.
.
.
PLACKI! 


 Gdy już się wyśmialiśmy, przejdę do wpisu. Nic u mnie ciekawego ^-^
Chyba tylko tyle chciałam powiedzieć. Byłam dziś w szkole - 9 godzin. ;-; Niezbyt fajne.. dostałam pałe na czerwono z angielskiego za niewymazaną książkę, która wygląda jak, cytuję ''chlew''. To było bardzo niegrzeczne, gdyż mam chlew w domu i dam sobie rękę uciąć, że chlew wygląda troszkę inaczej. 
Zgasiłam też panią na dodatkowej matematyce :'D 
Muszę to upamiętnić, więc *khym, khym*, cytuje:
Pani Kuna: ,,Ja nie wiem na czym w tej klasie stoję!''
Jam: ,,Na podłodze'' 
Tylko ona się nie śmiała :<


A teraz czas na bardzo przyjemny temat.. KIGURUMI! 

Pewnie kumacie o co kaman, a jak nie to postaram się wyjaśnić (°◇°;)
a więc:
Kigurumi  to takie strój zwierzaka (chociaż, niby nie koniecznie, ale na własne gały nie widziałam coś nie zwierzakowego └(>o< )┘ ), który możemy przyodziać na wszelakie okazje np. pierwsza randka, wizyta u teściów, pogrzeb szefa.  Zakładamy go przez nogi, wciągamy na ramiona, dopinamy guziki na brzuchu i nakładamy kaptur - Wua la! ( Tylko ciężko sikać bo trzeba wszystko zajmować.(。┰ω┰。) )
( Pe Es. W polsce znane jako piżamka pajacyk, ale jest z polaru więc do dupy  (┳◇┳) )
A to takie przykłady :

Panda.. bardzo ładna (。♥‿♥。) 
Chciałabym tak bardzo!  ♥(ノ´∀`) 

Sama jestem w posiadaniu kigurumi, sztuk łan B| 
Kupisz je tu *klik*
Tak się w nim 'zjawiskowo' prezentuje:
 Jakość nie powala (╯︵╰,)

Byłam w nim w szkole w ostatni czwartek( 30.10.2014r) i zrobiłam nim furrore! 
Trwało to 1 przerwę (20minets) Każdy podchodził z gimbazy podchodził i się pytał, robili mi fotosy i ostatecznie.. było coś strasznego. ;-;
Poszłam do podstawówki..
wyrwali mi pół ogona..
okręcili mi go w kratę...
ciągali mnie za skrzydła...
dotykali mnie..
ciągnęli...
chcieli prezentów...
gdy uciekłam...
gonili mnie...
będąc piętro wyżej...
krzyczeli...
''My chcemy smoka''...

Nienawidzę dzieci...
Mam traumę. ;-; 

A więc ja już letem :33 Mam dużo nauki, a na dodatek jutro dwójka nowych ludów dochodzi do mojej klasy (≧∇≦)  jak w mandze! :'D
Do napisania! (◕‿◕✿)





21 komentarzy:

  1. Nie lubię dzieci, naprawdę ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. Yaay, kocham kigurumi! Uroczo w nim wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie sliczne pizamki! <3


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna tematyka posta jednak mi nie podobają się takie kostiumy zwierzaków. Wydaje mi się to trochę dziecinne ale to tylko moje zdanie.


    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super suchar teraz moja kolej XD
    Co ma wspólnego łyżeczka z jesienią ? JE SIE NIĄ XXDD -niestety to pierwszy suchar jakiego znalazłam na fb xd + za dodanie - za ściąganie XD
    A tak po za tym super strój sama chciałabym taki :3 ZGASIŁAŚ nauczycielkę tak super ! Najlepsza strategia kiedy nauczyciel się nęka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znałam to :< ale ja jestem Sucharo-księżniczką i większość znam. ;-;
      Dokładnie! XDD
      Ale zależy jaki suchar D: Bo inny mógłby mnie zadźgać D:

      Usuń
    2. napisałam się nęka XDD o mój bosz ;-; Sucharo-księżniczka ? coś mi to mówi XD mam taką w szkole :P zadźgać ... kusząca propozycja może poszukam suchara który cię zadźga XD

      Usuń
  6. "Kigurumi to takie strój zwierzaka, który możemy przyodziać na wszelakie okazje np. pierwsza randka, wizyta u teściów, pogrzeb szefa". Świetnie to ujęłaś xDD

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. są urocze <3

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/love-me-harder.html zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutki post :)

    Suchar (y)

    Pozdrawiam
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha XD Masz racje... Dziecie bywaja niebezpieczne... xd
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super post :))

    zapraszam do mnie :D
    http://mysmilelile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam sobie kupić kigurumi do spania na zimę, ale mama mnie zgasiła: "co jak będzie ci się chciało siku w nocy?" eh
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówisz, że Twój blog jest bez sensu, a jest świetny , obserwuję oczywiście ;)

    jako nomadic
    zapraszam do mnie:)
    nomadicnegro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale z pewnością nie ostatni ! ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kigurumi, ale ja bym się bała takiej akcji z dzieciakami :D Ciężko chyba wyjść z tego cało.
    Kigurumi Grumpy Kot jest cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajowski pościk :D Noom kirurumi w szkole robi furorę xD Myśmy biegali na balu gimnazjalnym i dziś w szkole. Reakcje ludzi są bezcenne :"D
    http://lucy--chan.blogspot.com/2016/01/zima-w-kigurumi-pizama-party-w-parku.html

    OdpowiedzUsuń